czwartek, 20 listopada 2014

DIY: Skarpetkowy szarpak


Przygotuj:

- 2 równo przycięte dłuższe kawałki
polaru

- skrawki, resztki polaru lub innych niepotrzebnych materiałów. ja tym razem użyłam też szeleszczącej folii aluminiowej - mały oszalał, ale nie wiem jak sprawdzi się na dłuższą metę. z zabawki, do której dorzuciłam folie zrobił sobie "memłak" a normalnie wypełniona służy jak normalny szarpak

- wysoką skarpetkę

- igłę, nici (ew. maszynę do szycia - my nie mamy tego szczęścia :) i nożyczki

- opcjonalnie piszczałkę - na przykład ze starej zepsutej zabawki




1. Skarpetkę wypchaj skrawkami polarku aż do pięty, do środka włóż piszczałkę, całość uformuj w miarę równomiernie



2. Na górnej części zrób po dwa równoległe nacięcia z każdej strony, przewlecz przez nacięcia polarowe paski.




3. Górną część wywiń do środka, wywiń rogi. Paski polaru ułóż równo pomiędzy piętą a drugą "warstwą"




4. Przeszyj dokładnie. Moje tak bardzo profesjonalne szwy...




5. Paski polaru ułóż na cztery strony i zapleć według standardowego wzoru




6. Zakończ pętelką i gotowe :)




7 komentarzy:

  1. Ile to rzeczy można zrobić z szarpakiem..super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Ale niestety moje psie szczęki x 2 rozniosą to w pień :) (sytuacja z dziś, nakryłam dwie nakrapiane cholery jak przeciągały się skarpetą męża na łóżku - ma teraz wersję letnia - ażurową :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha :D Bado regularnie kradnie mi skarpetki, nie wiem jak on je znajduje.. a te były dziurawe, ale strasznie mi się podobają więc szkoda mi było wrzucać, taki ot, przypływ kreatywości :D

      Usuń
  3. Super pomysł naprawdę ładny ten szarpak :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piano tam wystarczy zwykły szarpak :)
    Ale, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywne, może kiedyś spróbuję wykonać coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bado musi być przeszczęśliwy z tej zabawki, fajny pomysł na wykorzystanie ładnej skarpetki!

    OdpowiedzUsuń