poniedziałek, 6 czerwca 2016

Przeprowadzka

Zapewne większość z was już o tym wie, ale na blogu nastąpiła legendarna, długowyczekiwana dla mnie zmiana. Przenieśliśmy się na własną domenę, na stałe porzucając znielubionego blogspota.
Dalej możecie śledzić nas pod nowym adresem

http://www.whiteandchocolate.pl

Wszystkie recenzje i DIYe zostały już przeniesione, jestem w trakcie przenoszenia wszystkich postów, a z dwóch ostatnich lat trochę się tego uzbierało. Ból ogromny mam po stracie komentarzy, lecz myślę, że mi to wybaczycie i duża ilość nowości, które dla was szykuje jakoś to wynagrodzi. Maj i czerwiec to zdecydowanie miesiące testów, a część z was może już się domyślać co pojawi się w ciągu najbliższych tygodni.

Mam nadzieję, że wszyscy będziemy równie zadowoleni, a ja zawsze chętnie wysłucham czego wam brakuje i co na stronce można jeszcze poprawić
Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Już zaglądam! A piesek jest prześliczny :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł i śliczny piesek! <3
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń